Tråd: Trondheim!!!
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-04, 23:16   #4
Maz
Medlem

Maz sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 59
Maz har en fantastisk aura rundt segMaz har en fantastisk aura rundt seg

Når han skal på Moholt vil jeg tro at Tyholt og Persaune er ideelt. Skal også være en bra privat barnehage i nerheten. (skal sjekke navn). Det er ogå grei avstand til din skole. Møllenberg er et annet alternativ. Der er parkering litt vanskeligere. Øya og Lerkendal er ideelt for din skole og heller ikke dumt for hans.

Jeg er usikker men jeg tror det er litt kronglete med buss fra Tiller og heimdal til Moholt og TØH. Enklere med BI.

Mange elsker Møllenberg men det er en del belastet miljø der ifølge adressa. Det er også et alternativ og det er mange utleieleiligheter der.

Adressa på nettet har ikke annonser dem finner du (der de har kjøpt tilleggspakke) på Finn.
Jeg får avisen på døra så ser jeg noe sender jeg deg en PM med detaljer. Hvor nøye jeg leser er litt avhengig av Mazungen.

Trondheim er ikke så stort. Det er ikke noen utpreget vest og østkant men vi som bor her har klare fordommer uansett. Var jeg deg ville jeg ha sjekker litt med barnehager førts og bosatt meg litt strategisk mht dem. Dere bør få inn søknad fort som fy til komunal barnehage da det går på ansinitet. Dere kan alltids endre den og beholde ansiniteten. Tror all info ligger på Trondheimssidene.

Bomringen rundt Tronheim blir mindre og mindre det å bo innenfor og ha barnehage utenfor er litt "dumt".

Ikke ver redd for å spørre meg det værest som skjer er at jeg ikke vet eller sier nei.

Maz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg of sorts.... Svar med sitat