Noen som kjenner trangen til å henge seg på? Dette gjelder kaffe og pepsi max/ Cola light/zero... Jeg mistenker at jeg ikke går ned i vekt det jeg ønsker pga kaffedrikking, og det finnes sikkert fler enn meg som tenker samme tanken om sitt koffeininntak pr dag ifht vekt? Jeg må bare innse av tidligere erfaring om å slutte helt med kaffe og gjennomføre Atkins fase 1, at dengang raste 6 kg av på litt over en uke Nå har jeg på 4 uker bare gått ned 2 kg OG jeg har drukket kaffe... fryktelig ineffektivt altså! Det er bare å kaste inn håndkleet... og i dag er min første koffeinfrie dag på noen år...eller dvs: jeg trapper ned med to kopper te i dag for å se om jeg kan unngå den forferdelige hodepinen... Hadde vært interessant om flere koffeinvrak vil henge med og trappe ned/kutte helt ut, for så å oppdatere i denne tråden hvilken effekt dette evnt har på vekten! Og gjerne tipse om kose-substitutt til kaffekoppen/pepsien...for det er helt klart kos med en (ok da...flere...) kopp kaffe for meg ihvertfall. Noen som blir med på dette lille eksperimentet? OG oppdaterer effekten fortløpende her i tråden?