Opprinnelig lagt inn av anette76, her. Endelig fredag Utrolig deilig når helgen kommer etter en passe hektisk uke! Fredag er veiedag for meg og denne morgen holdt jeg nesten på å gå i bakken av glede Minus 1,6 kg denne uken!!! Utrolig lykkelig!!! Da har jeg nådd målet mitt om ned 10 kg før jeg drar på ferie Håper det har gått bra med dere andre som har vært på vekta i dag også. Lykke til med resten av pakkingen Victory. Jeg ønsker deg en fantastisk god tur til Thailand Kos deg masse masse masse!! God helg alle dere skjønne mennesker Jada en veldig lykkelig Anette i dag altså
Opprinnelig lagt inn av anette76, her.
Endelig fredag Utrolig deilig når helgen kommer etter en passe hektisk uke! Fredag er veiedag for meg og denne morgen holdt jeg nesten på å gå i bakken av glede Minus 1,6 kg denne uken!!! Utrolig lykkelig!!! Da har jeg nådd målet mitt om ned 10 kg før jeg drar på ferie Håper det har gått bra med dere andre som har vært på vekta i dag også. Lykke til med resten av pakkingen Victory. Jeg ønsker deg en fantastisk god tur til Thailand Kos deg masse masse masse!! God helg alle dere skjønne mennesker Jada en veldig lykkelig Anette i dag altså
Så utrolig flink du er. Skikkelig inspirerende. God ferie da.