Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-10, 16:58   #338
Smakfull
Medlem

Smakfull sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Smakfull er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

halla folkens Etter at jeg begynte å spise fullkornsknekkebrød så raaaaaaaaaser vekten nedover. SÅ nå har jeg siden jeg begynte med dette opplegget (i januar) gått ned 5,5 kg Tilsammen nå har jeg gått ned 17,5 kg!

Jeg føler meg så mye lettere og er en befrielse å gå opp og ned i trapper, det å trene og ikke minst å kle seg! Nesten alle toppene og genserene mine er for store, så nå må jeg ut og shoppe tror jeg

Tror løsningen på min lille knute var at jeg spiste alt for lite Ser at anette og victory er flinke til å få i seg litt fett, men jeg kuttet ut karbohydrat + fett, så da ble det for lite energi for kroppen. Jeg føler meg mest tilfreds ved å spise noen fullkornsknekkebrød om dagen, men hiver ikke innpå med halvgrove brødskiver Ris og pasta spiser jeg heller ikke.

Jeg begynner faktisk å nærme meg en vekt jeg kan være komfortabel med. Men denne gangen skal jeg ikke begynne å spise all slags sjokolade og godis som tidligere. Så blir å fortsette med kostholdet til jeg finner en fin balanse.