Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-10, 12:23   #3
stineja
Nytt Medlem

Medlem siden: Mar 2010
stineja er på en erverdig vei

Sv: Noen som vil hjelpe en nybakt lavkarboer litt?

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Den vanligste feilen er for lite fett og for lite vann...

Men, du har egenkomponert som kostholdsfilosofi, da er det vanskeligere å hjelpe deg. Hadde du fulgt en diett ala Ketolyse, Atkins, Fedon osv hadde man hatt helt konkrete ting å forholde seg til, som hvor mange karbohydrater på dag? Og hvor de karbohydratene skal komme fra. Det er stor forskjell på feks Ketolyse og Fedon Hvor mange karbohydrater har du tenkt å ligge på
Hva er en typisk dagsmeny?

Her har Arnakristin samlet en del geniale linker du kan kikke litt på

Salat er forøvrig lovlig og bra på stort sett alle lavkarboretninger

Heisann, tusen takk for svar! Den egenkomponerte lavkarboen jeg mener, er egentlig så lite karbohydrater som mulig. Ikke ketolyse, men rett og slett bare kutte ut de åpenlyse karbohydratene og få i meg i de sunne istedenfor. Spise fett og proteiner og slike ting, og karbohydrater i en moderat mengde som er sunt og slankemessig korrekt. På en måte

Hvor mange karber vet jeg ikke, og for å være helt ærlig så vet jeg ikke helt hvordan jeg skal telle det. Det er derfor jeg trenger litt hjelp med å etablere kostholdet mer enn jeg til nå har gjort.

stineja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: En slags egenkomponert lavkarbo Svar med sitat