Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-10, 12:23   #19
Mr. Muscle
Medlem

Mr. Muscle sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Randaberg
Mr. Muscle er ny på veien

Sv: Hvordan motivere seg når en helst bare har lyst til å gi f... ?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hvor mett blir du? Du sier du er mye sulten, det er jo et tegn på at du bør øke inntaket. Jeg ville nok kanskje spist litt mer fett var jeg deg, ikke pøse på nødvendigvis, men litt hvitløkssmør på kotelettene f.eks? Om det ikke er nakkekoteletter du spiser, så kanskje bytte ut med det. Proteiner er det jo hevet over en hver tvil at du får nok av. Egg er jo også noe du kanskje burde vurdere å spise mer av.

Har aldri hatt noe problem med metthetsfølelsen på denne dietten tidligere. Det skyldes muligens at jeg har gått ut av ketose og at kroppen reagerer med sult inntil ketosen er gjenopprettet? Og ja, spiser nakkekoteletter. De er feitere (mindre tørre) og glir liksom litt lettere ned halshullet

Sitat:

Og ikke minst, hvor lenge har du stått stille? Du har jo gått ned veldig mye, og det er gjerne sånn at man må lure kroppen litt underveis for å gå videre ned.

Har vel stått stille en måned halvannen. Det skal sies at jeg har bøttet innpå med (et par tre spiseskjeer til hvert måltid) creme fraiche, seterrømme og majones i denne perioden. Ikke så mange karbiser, men muligens nok (for meg) til å gå ut av ketosen?

Sitat:

Hvordan er det med væskeinntaket?

3-4 liter daglig

Sist redigert av Mr. Muscle : 13-03-10 kl 12:29.
Mr. Muscle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Absolutt NULL karbohydrater Svar med sitat