Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-10, 17:49   #1261
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Har tenkt litt i løpet av dagen , og kommet fram til at jeg går over i fase 2 allerede i dag. Planen var jo å kjøre fase 1 helt fram til avreise på onsdag, men det gikk plutselig opp for meg at kroppen og ikke minst hodet trenger noen dager på å bli vant til å forholde seg til vanlig mat. Blir litt brå overgang fra fase 1 til helt uten ED-produkter sånn over natta, eller hva tror dere?


Takk

Helt sikkert lurt, jeg er sånn at når jeg vet jeg skal noe og da må ha en slags pause fra kostholdet (i ketolysetidene) så mista jeg motivasjonen helt rett og slett Så jeg tror det er lurt å innføre ett måltid nå.

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat