Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-10, 19:45   #1269
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Ja, det kan jo være kombinasjonen som gjør det, er neimen ikke lett å forstå, jeg synes det er veldig forvirrende. I begynnelsen brydde jeg meg ikke om hva som virket, men etter å ha balet med dette i over ett år, begynner jeg å få behov for å skjønne hva som skjer Flott hvis du spør, jeg har bare en vikarlege nå som ikke skjønner bæret av hva hun skriver ut resept på, så henne nytter det ikke å spørre....

Skal huske å spørre om det neste fredag, må skrive opp lapp

Ja jeg vil gjerne vite hva, hvorfor og i det hele tatt. Er tross alt kroppen vår vi holder på å eksprimentere med så greit å vite hvorfor noe virker og ikke virker.

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat