Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-10, 21:47   #41
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Mars-startere!

Hei,
Når det er noe du lurer på vedrørende matvarer/ingredienser så er Matvareguiden genial, her er informasjon vedrørende Fiber Husk.
Du finner det i velassorterte matvarebutikker, som oftest i gluten fri avdelingen eller i helsekostbutikken. Dersom du er en av de som drar på harry-tur til Sverige så får du den mye billigere der.
Når man først har blitt avvent sukker, så smaker også det med kunstig søtning veldig søtt, og har en syntetisk bi-smak. Jeg lager en sjelden Panakotta og i den har jeg måttet redusere søtningsmidlet til 1/3 av det opprinnelige. Sukkerfri gele bruker jeg oftest i ostekake eller blander med krem til fromasj, da synes jeg det går greit.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat