Tråd: Opp 1 kg ...
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-10, 22:07   #6
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: pokker.. opp 1 kg :-(

Opprinnelig lagt inn av merethe1, her.

* fikk problemer med treg mage(m.m)og spiser av og til kultura eller youghurt naturell m/en neve store havregryn,kruskakli og linfø + litt jordbærsyltetøy u sukker.. helt feil eller ?? må si at jeg har virkelig store problemer med "u know what",og vet ikke hva annet jeg kan gjøre for å løse det opp...

Du er på ketolyse og spiser yoghurt, kultura og havregryn? Da er du neppe i ketose i hvert fall! Vektøkningen er nok ut- av- ketose- vann!

Sliter du med treg mage, spiser du for lite fett og drikker for lite sannsynligvis!
Du må også huske at du på ketolyse spiser ren mat og det er mindre som skal ut igjen. Klart du må ta tak om du virkelig er forstoppet med mye smerter etc, men det er ikke uvanlig at det går dager mellom på ketolyse!
Er ellers mange tråder her inne om trege mager og forstoppelse!