Sv: Noen som starter i disse dager?
God mandag til alle. Her er det også skyfri himmel i dag, og jeg har faktisk FRI!!! Deilig.
Nå blir frokosten fortært: 1/2 avokado og 1/2 beger cottage cheese. Jeg gadd ikke å lage noe annet idag.
På lørdag hadde jeg en skikkelig utskeingsdag og laget Bruchetta etter oppskriften her inne. Den var super god.Til og med alle mine venninner som var skeptiske, syns den var super. 
Jeg syndet nok litt i forhold til kuren på lørdag, for spiste litt grønnsaker og dipp, ble en del rødvin (har lett for å blidet på dissse jentekveldene gett) og så spiste jeg litt smågodt. Tok ca 5 biter og angret bitter. Neste dag jogget og gikk jeg om hverandre langtur i ca 2 timer, så håper det veide opp litt.
Vekta idag viste -2,1 kg ned på en uke. Er fornøyd med det, men syns selv at det var dårrlig planlegging fra min side med denne jentekvelden. Jeg hadde sikkert gått ned kanskje til -3 kg på den første uka hvis jeg hadde fullt programmet slavisk, men gjort, er gjort og spist, er spist. 
Er fornøyd alt i alt.
Nå skal jeg kjøre mellomsnupp på snart 5 i barnehagen og så bærer det avgårde på SATS for meg. Det skal bli deilig.
Ha en super dag og en god lavkarbo uke alle sammen.

|