Sv: Noen som starter i disse dager?
Hei alle sammen
Da var det tirsdag og jeg sitter på jobb og spiser frokost. Proteinbrød med magerost og paprika og lett salami. Dette brødet er bare kjempegodt og magen fungerer så mye bedre når jeg spiser litt før til frokost. I dag har jeg med pizzasnurrer til lunsj, gleder meg allerede, nam, nam...
Velkommen Ingrid. Håper det går bra med deg de førte ukene. Jeg merket i alle fall at søtsuget ble veldig redusert, bare i løpet av et par dager. Yoghurt dobbel 0 er lov, men ikke før i fase 2. I fase 1 skal man ikke spise noe som inneholder frukt. Men hvis du har lyst på noe søtt er både smaksatt ricotta og eggedosis godt. En blanding av disse blir nesten som tiramisu, og det syntes jeg var godt til fredagskosen.
Her viste vekta ned enda noen hundre gram i går, og det er deilig. Jeg føler meg mye fastere i fisken allerede, og nå skal jeg begynne å jobbe, så også kondisen får seg et løft. Tok min første joggetur ute i går og det var faktisk kjempedeilig. Kondisen var ikke så dårlig som jeg hadde fryktet. Skal prøve å ta en ny runde i dag tror jeg...
Et lite tips til deilig fredagskos sånn på slutten, selv om det er lenge til freda'n ennå... Jeg lager is av bringebær, et egg, yoghurt dobbel 0 og søtstoff. Kjører dette med stavmixer... Utrolig friskt og godt... Men jeg lurer på en liten ting folkens. Hvilken type søtstoff bruker dere hvis dere skal spise noe søtt. Jeg synes nesten alt smaker utrolig falskt jeg... Kjøpte sukrin på helsekosten og det smakte i alle fall æsj. Da er faktisk natreen bedre... Men noen som har erfaring med splenda?
|