Enig med deg Tonje , bringbærog yoghurt i en runde i stavmikseren er fantastisk godt Laget en fromasj av heistad gele (sukkerfri) i helgen og det ble også veldig godt. Lykke til og velkommen til deg Ingrid Dette kommer til å gå veien! Jeg hadde veldig stort sug etter sjokolade og søtt tidligere , men kan med hånden på hjerte si at det ikke frister særlig lenger Det hender jeg spiser litt mørk sjokolade i helgene , men ikke mye! Når fase 1 er ferdig bør du prøve "isen" som tonje skrev om i innlegget over. Den er supergod og tilfredstiller iallefall mitt søtbehov. Ang søtning så bruker jeg Splenda! synes det er veldig søtt så jeg bruker nok mindre av det , men det er ikke så altfor kunstig i smaken iallefall I dag blir det ingen trening på meg , pappan min har bursdag så det blir nok heller en utskeielse ja...he he Får prøve å holde meg til minst mulig... Men i morgen blir det x-fit igjen mens torsdag og fredag blir det spinning. Lørdag avreise til Florida så da blir det 2,5 uke uten veldig mye trening men masse gåing og litt svømming kanskje Ha en fin dag