Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-10, 11:31   #20
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Jeg får rett og slett ikke i meg nok protein ...

Jeg går ikke til legen, for han er ikke helt enig at jeg spiser lavkarbo
Jeg har ME og rører på meg så mye som jeg orker og i tillegg blir jeg enda mindre sulten av å gå på ski eller gå tur...

Fullstendig normalt for meg å ikke gå ned i vekt selv om jeg spiser lite.. Jeg la jo på meg 5kg i fjor vinter og da hadde jeg kontroll på kaloriene og åt mellom 1000 og 1500kcl( gikk så klart opp fordi disse kom fra hvete/durumhvete og sukker).
Nå spørs det om kroppen gå på sparemodus.. Men jeg går ikek ned om jeg spiser mere fett heller, jeg bruker gjerne cocsa i kaffen og er alt annet enn redd for kalorier... Men jeg er i en sliten periode, jeg har vært sjuk 5 ganger siden jul, har vært på sykehus 2 ganger sidne jul med minsten, og kroppen er vel bare fornuftig og sier nok er nok. Og med den ene sprekken etter den andre er det ikke rart kroppen blir forvirra og holder på fettet.

Jeg har fått opp matlysta litt nå ved å lage meg knekkebrød av kli og linfrø en gang om dagen, og ligger nå på opp mot 80g protein om dagen, så da er det kanskje ikke så krise... Og cm går jo nedover i rykk og napp selv om vekta i grunn står på standby.. Så da misterr jeg sikkert ikke muskler?

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat