Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-10, 20:34   #44
Nala29
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 29
Nala29 er på en erverdig vei

Sv: Barn og søtningsstoff

huff nå har jeg veldig dårlig samvittighet for at mine unger alltid har fått pepsi max i helgene Jeg vet at unger under 3 ikke bør få kunstig søtning, men så er det jo ikke ofte og ikke i mengder så jeg har unnskyldt det. Trodde ikke det var så ille....Heldigvis har de ikke hatt et langt brusliv enda, men fra nå av er det ekte sukker i helgebrusen. De drikker uansett bare et par glass hver i løpet av helgen.

Ang sukker så har jeg hatt en helt annen tilgang på det enn mange av dere ser jeg. Jeg fikk masse godteri, det var cola til middagen,bare saft- aldri vann, jeg likte det ikke og drakk det aldri. Og sukkertyggis. U name it. Jeg fikk svarte tenner og ble kalt godtegris av naboungene. Selv om mitt godteriforbruk var høyt da jeg var lita, er det alikevel lite mot hva enkelte unger i dag spiser.

Nå er jeg heldigvis avvent fra sukker og det er så deilig-og jeg føler meg så ren!
Og ikke tale om at ungene mine får så mye sukker som jeg gjorde! Jeg er ikke fanatisk, de får kjeks og de får godtei, men i begrensede mengder. 5 åringen min gleder seg veldig til lørdager for da er det lørdagsgodt

Nala29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat