Sv: Synes det er så mye prat om erstatninger?
Det er flott at du Bit Torres kan leve helt uten blomkålmos og en sjokolademuffins av egg og 56% sjokolade.. Jeg må ha disse alternativene i blandt for å ikke å sprekke! Jeg er nemlig ikke et perfekt menneske. Vi alle vet at det er best å holde seg unna søte ting, men meg bekjent har det kun vandret et perfekt menneske rundt på jorden
Sånn ellers synes jeg ikke om erstninger meg her og meg der, men jeg anser IKKE fløtegrøt jevnet med johannesbrødkjernemel eller en neve mandler eller en nøttekake som erstaninger, men som noe jeg kan spise. Jeg har ikke skapet fullt av masse rare ting, jeg har en boks ketolyse bakemiks og den blir ikke erstattet, jeg har linfrø, sesamfrø, solsikkefrø, fiberhusk, johannesbrødkjernemel, splenda og en rest soyamel..Alt dette fantes i mitt kjøkkenskap FØR jeg la om kosten.
Hva er feil med å spise feks ostelasagne? Det er kanskje navnet som reflekterer til lasagne, men for meg er dette bare en helt vanlig gryterett jeg elsker og den har ikke noe med lasagne å gjøre i mine ører, den er bare god
|