Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-10, 14:31   #343
Val
Gjest

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Skjønnner ikke dette med mindre apetitt, jeg synes jeg spiser like store middager nå som før - høydepunktet på dagen hehe.

I dag skal jeg ha kylling og svinekjøtt i karrysaus med smørdampede aspargies. Deilig!

I dag stod jeg med en 200gram pakke med paranøtter, tok den med meg til kassa, før jeg la den fra meg ved tyggisene og kjøpte bare det andre istedet Stolt av meg selv, men klarte ikke legge fra meg Cola Zeroen da...men men...bedre med bare den, enn den OG nøtter. Selv om akkurat nå angrer jeg litt...veldig lyst på nøtter hehe.

Jeg har ikke fått noe engergi ennå. Sårt etterlengtet. Jeg får litt sånn kick innimellom hvor jeg plutselig tar helt av og er i kjempehumør, men det varer som regel bare en halv times tid før jeg er på normalen igjen.

Er det bare meg eller er dere også litt skuffa over ketolyse? Når jeg først leste her inne fikk jeg helt "WOW dette er jo FANTASTISK!!"...men nå tenker jeg at det er litt for mye "halleluja-stemning" rundt ketolyse. Ja, det er mange som har hatt fantastiske resultater, men det ser ut til å være mange som sliter også...jeg har også lest mange steder om folk som er på "kuren" for andre og tredje gang fordi de har gått opp igjen alt. Mmmm...men det er kanskje bare fordi jeg ennå ikke har funnet "formelen" for hva som er riktig....

Svar med sitat