Tråd: Holder dette?
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-10, 18:49   #2
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Holder dette?

Øh, har du lest noen av bøkene til F.L:? Kan du håndflatemodellen så du vet at du SKAL ha fett, protein og gode karber( grønnsaker og opptil 2 håndflater med belgfrukter hver dag? )? Noe sier meg at du IKKE har lest bøkene, godt nok.

Du skal ha 4 håndflater med protein( like tjukk og stor som DIN håndflate),8 håndflater med lavglykemiske grønnsaker( hvorav 2 kan være belgfrukter) og et c-måltid( her husker jeg ikke helt mengden, men det er fullkornsknekkebrød, basmatiris eller grov pasta.. 3 ryvita er en porsjon). Og fettet husker jeg ikke i mengde og har heller ikke boka( jeg lånte).

En tallerken skal bestå av 1 porsjon protein og 2 porsjoner lavglykemiske grønnsaker..

Du oppgir ikke mengdene på den salaten feks og ikke hva du veier og skal ned, så det er kjempevanskelig å svare deg..

Sist redigert av Imse : 18-03-10 kl 10:02.
Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat