Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-10, 20:13   #349
Elinee
Seniormedlem

Elinee sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Val, her.

Jeg har ikke fått noe engergi ennå. Sårt etterlengtet. Jeg får litt sånn kick innimellom hvor jeg plutselig tar helt av og er i kjempehumør, men det varer som regel bare en halv times tid før jeg er på normalen igjen.

Er det bare meg eller er dere også litt skuffa over ketolyse? Når jeg først leste her inne fikk jeg helt "WOW dette er jo FANTASTISK!!"...men nå tenker jeg at det er litt for mye "halleluja-stemning" rundt ketolyse. Ja, det er mange som har hatt fantastiske resultater, men det ser ut til å være mange som sliter også...jeg har også lest mange steder om folk som er på "kuren" for andre og tredje gang fordi de har gått opp igjen alt. Mmmm...men det er kanskje bare fordi jeg ennå ikke har funnet "formelen" for hva som er riktig....

Litt enig. Men har gått ned en del, så er veldig fornøyd. Men er mye mer sliten enn jeg var før, faktisk.
Før spiste jeg mye dritt, men holdt meg stabil. Så gikk jeg opp pga jobbing på kvelden etc. Så håper at går jeg ned igjen, så kan jeg holde meg der ved å spise litt mer det jeg vil. Håper det, for er ikke sunt med masse jojo slanking og har faktisk ikke tenkt til å kutte ut alt jeg liker for resten av livet!
Huden er ikke bedre og null energi, men vekta går ned! Jeg tåler tydeligvis ikke å drikke på kuren da, for da stopper det jo i en hel uke!!

Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat