Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Lykke til på fredag, Val! Nå fortjener du noen skikkelige resultater altså!!
litt for steg for steg. Håper du føler deg bedre etter at du har trenet.
Om ketolyse er oppskrytt for meg? Både ja og nei. Jeg er litt skuffet over vekttapet mitt når jeg sammenligner meg med andre, men så lenge jeg ikke gjør det er jeg veldig fornøyd. 4,5 kg på fem uker er et kjempebra slankeresultat. Energien? Vanskelig å si. det har vært unntakstilstander her helt siden jeg begynte på ketolyse, men jeg merket en liten forbedring etter en måned og to dager. Jeg var utslitt i helgen, men kanskje kommer jeg meg raskere til igjen nå enn tidligere. Jeg tør ikke si det for sikkert. Men den store energien har jeg dessverre ikke sett noe til enda. Huden min ser jevnere ut, men jeg har fortsatt kviser etter svangerskapet. Jeg vet ikke om lk vil få bort kvisene mine etterhvert eller ikke. Jeg sover bedre, men det gjør jeg når jeg tar magnesium før leggetid. det har jeg gjort før.
Så kommer grunnen til at jeg elsker ketolyse - jeg elsker å være i ketose! Jeg var manisk opptatt av mat og spising. Jeg tenkte på det hele tiden, selv mens jeg spiste tenkte jeg på hva jeg skulle spise neste gang. Nå har jeg fått et tilnærmet normalt forhold til mat. Jeg tenker ikke på mat så lenge jeg ikke er sulten eller skriver handleliste, og det er en stor befrielse og en stor overraskelse. Jeg trodde ikke det var mulig. appetitten er redusert, suget etter noe godt er redusert. Jeg elsker middag, og det å kunne spise middag til hvert måltid med god samvittighet er bra. Jeg blir mye raskere mett nå, så jeg har mer enn halvert middagsporsjonene mine. Ikke bare det, men når jeg er mett så føler jeg meg tilfredsstilt. Det gjorde jeg veldig sjelden tidligere uten å ha spist potetgull og sjokolade etter måltidene. Disse grunnene gjør at jeg gruer meg til jeg må ut av ketose igjen. Jeg er redd alt dette går over.
Kan det være porsjonsstørrelsene dine som gjør at du går ned såpass sakte, Val? At det rett og slett blir for mange kalorier?
Sist redigert av Namba : 17-03-10 kl 22:45.
|