Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-10, 23:08   #5
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Binder opp væske ...

Opprinnelig lagt inn av cmh, her.

Er det noen her som opplever/har opplevd samme problem? Kan fort få 2 kg ekstra på en dag, så det sier jo seg selv at det ikke kan være fett.

Ja, det er nok mange her som kjenner seg igjen i det, meg inkludert - og det er ikke begrenset til når jeg har mensen. Jeg har ikke klart å kartlegge alle faktorer som får kroppen min til å holde på vannet på den måten, men jeg tror det i mitt tilfelle er relatert til ulike former for kroppslig stress. Sykdommer etc. Samt selvfølgelig hva jeg spiser, hvor mye vann jeg får drukket, og sånt. Det er ganske frustrerende å plutselig ha to kilos "tilbakefall", men jeg vet jo at det går vekk igjen.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat