Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-10, 18:52   #11
tangoto
Seniormedlem
 
tangoto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Alder: 50
Innlegg: 558
tangoto har en fantastisk aura rundt segtangoto har en fantastisk aura rundt seg
Wink

Sv: Matpakken til skolebarn

Opprinnelig lagt inn av mamma87, her.



Eller så er jo lavkarbo knekkebrød med div pålegg et alternativ, Omelett, eggerøre, kyllinglår, div salater, eller tapas lunsjboks

Hei Mamma87

Du er så utrooolig flink og inspirerende!! Jeg ønsker å bli myyye mer bevisst på hva jeg gir ungene på nettopp 3 og 4. Har ikke sansen for alle brødmåltidene det legges opp til i barnehagen! Og det er dessverre litt for enkelt å putte nettopp det i matboksene. Eller? Det handler bare om å være kreativ og tenke seg om.

Har jo nå siden januar begynt å tenke 100% lavkarbo når det gjelder meg selv og mannen, og da er det virkelig flott å se folk som deler sin kunnskap og annet som du gjør på hjemmesiden din Har vært der noen ganger og kikket, og til og med videresendt bilder og oppskrifter til venner som er nysgjerrige. Du er kreativ på alle måter og ei flott jente

Har du oppskriften på knekkebrødene over?

Takk for alle flotte innslag både her og der, og gratulerer så mye med formidable resultater

__________________
Start: 4. januar 2010 Delmål: 5 kg til 17. mai Apriltrening: yoga 0/5, spinning 275/200, rockering 365/200, sykkel 205/300. Velkommen til min journal.

tangoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat