Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-10, 07:25   #33
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Erfaringer rundt røykeslutt

Gratulerer som ikke-røyker Kitt.
Du har mye bra i vente.
Om du ikke føler umiddelbarvirkning i dag, så kan du tenke deg hvordan du ville følt deg om ti år om du hadde fortsatt og røyke

Jeg sluttet i-87 etter å ha røyka mye i 17 år. Med mye så mener jeg 30-40 om dagen på slutten Følte det tøyt røyk ut av alle porene mine...noe det sikkert gjorde også. Bråsluttet og var fra samme sekund overlykkelig for at jeg hadde sluttet. Enda jeg bare noen uker tidligere aldri kunne tenke meg å ikke røyke mer i mitt liv...og fortsatt er jeg like lykkelig for at jeg klarte å slutte, så avhengig som jeg var. Kostet noen kilo, men ga så mye annet.

Huden ble etterhvert bedre, smak og luktesans økte betydelig, med blandede følelser. Kjenner veldig godt røykere rundt meg og maten smaker mye bedre.

Jeg tror bestemt at stemmen min er klarere og ikke minst...lungene mine er nå helt røykfrie igjen.

Jeg var nok i relativt god form den gangen, så jeg har ikke merket mye på det området. Sikkert også fordi jeg har muskell-/skjelettplager som du. MEN jeg vet ikke hvor dårlig form jeg hadde vært om jeg ikke hadde sluttet. Kan bare forestille meg det. Min mor døde av lungeemfysem i en alder av 69. Etter mange års røyking og sykdom som følge.

Jeg hadde vært en desperat røyker i dag, med alle de begrensningene røykere møter i hverdagen. Jeg hadde måttet planlegge hvert minutt med tanke på å få meg en røyk Takk og lov for at jeg sluttet. Jeg kan fortsatt etter 23 år våkne om morgen å føle meg lykkelig for at jeg sluttet.

Foreløpig 23 års røykeslutt-lykke er ikke å forakte...Jeg koser meg med det nesten hver dag

Fortsatt lykke til, Kitt

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat