Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-10, 09:56   #36
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Erfaringer rundt røykeslutt

Så flott at dere deler erfaringene deres! Tusen takk!

Lionesse: Grattis med 4 måneder!

Anne: det er akkurat det med hva som kan skje fremover som gjorde at jeg ville slutt nå, før jeg merket noen negative effekter! God å kunne kalle meg selv ikke- røyker!

Photo. Alle må finne sin motivasjon og sin tid, tror jeg! Vil man egentlig ikke, blir det som jeg har prøvd før, litt sånn smugrøyking før man er tilbake der man var!

Imp: håper jeg aldri blir en gretten anti-eks- røyker! Etter 27 år som røyker burde jeg ha forståelse og sympati med alle de som ikke vil/klarer å slutte. Tenker vel litt sånn at kan gubben og jeg klare å slutte, kan alle. Men det vet de jo ikke, de som ikke har prøvd! Så det er liksom mitt budskap: Prøv i det minste!
Vet at jeg nå er inspirasjon for mange venninner, og får jeg med meg bare en av dem, er det jo flott!