Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-10, 09:55   #3
frifuggel
Seniormedlem

frifuggel sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 61
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: EasyLife Mars 2010

Det er trening og pulver, innledningsvis, så en overgang til noe "a la" Fedon i matveien, men for mye karber for meg.. Gikk på pulver i to uker, før jeg tok til vett og begynte å spise lavkarbo igjen Man går ned, men har inntrykk av at det er endel som sliter med overgang til vanlig mat, og det er lagt opp til at man må trene mye. Greitt for de som er "der", men for en sofagris som meg, så innså jeg etterhvert at min trening må være mer lystbetont, og jeg trener like mange timer nå, men når jeg selv vil og kan. Hører med til historien at jeg har en sykdom som gjør at jeg ikke er istand til å trene hver dag, eller til den tiden senteret har fastsatt time. Idèen deres er sånn grei nok, og det fungerer for mange. Noen sliter, men slik er det vel med alle veiene til Rom..