Tråd: Strekkmerker
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-10, 12:36   #10
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Strekkmerker

Hvem som får strekkmerker, er ofte genetisk betinget. Det samme gjelder hvor fort og om de noen gang blir borte igjen.
Dersom underhuden har sprukket, hjelper ikke all verdens kremer og scrubber og behandlinger.

Det er snart 11 år siden siste fødsel for mitt vedkommende og noen av strekkmerkene er der enda. Ikke på langt nær så dype og helt bleke, men de er der!
Resten forsvant med full bukplastikk! Kirurgen sa etterpå at huden min hadde vært så ødelagt at den aldri ville blitt fin igjen uansett hva jeg gjorde!

Det finnes faktisk et nettsted for mammaer som er stolte av kroppen de har etter å ha båret frem barn! De legger ut bilder av hvordan kroppen deres ser ut etterpå og er stole av det! Kunne ønske flere tenkte sånn, jeg!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat