Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-10, 19:10   #7
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Alle, ikke bare de med høy forbrenning, kan være "naturlig slanke" vil jeg påstå

Dette blir like kategorisk som hele det morf-opplegget. Folk flest er for sammensatte til å kunne båsettes i sånne begreper.

Og det var jeg som sa det med at man kan se forskjell på folk som er tynne fra naturen og de som har tvunget ned vekten. Og jeg tror ikke du forsto hva jeg mente i det hele tatt . 'Tynn' anser jeg som på siden av slank. Slank er hva jeg vil kalle noenlunde normal. Ikke bemerkelseverdig stor, ikke bemerkelsesverdig liten.
Om man har pressa kroppen under normalvekta si, vil jeg si det er lett å avsløre, ved at man lett blir knoklete og innhul, som om huden ikke passer på kroppen, om du skjønner.
Jeg tror også at alle på en eller annen måte har mulighet for få en normalvekt. For min del måtte det medisinske tiltak til da kostholdet i seg selv ikke var nok til slutt, men jeg har overhodet ingen tung beinbygning å skylde på.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat