Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-10, 11:27   #16
Estrella
Medlem

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 35
Estrella er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo på jobben

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Nei, vet du hva! Det er så unødvendig mye følelser knytta til mat. Jeg har bare måttet skjære gjennom hele det der, og gir en flygende f**n i hva folk mener om hva jeg spiser. Det er min sak, og det er min helse.
Jeg TÅLER jo ikke sukker, hvilket vel er i likhet med stort sett alle mennesker på jorda, men forskjellen er at jeg har funnet det ut og tar hensyn til det.
Hvorfor skal du risikere vekt og helse fordi noen muligens kan bli litt opprørt over at du ikke spiser maten de lager, eller ikke synes at lavkarbo har noe for seg?

Hva slags mat er det de lager der, da?

Jeg overtenker nok litt hele greia, så det er jo ikke sikkert (mest sannsynlig ikke?) at folk kommer til å reagere negativt hvis jeg har med meg min egen middag.

Jeg skal lage noe mat jeg kan ha med meg på jobb og ikke bry meg om det ser dumt ut, virker utakknemlig etc Jeg skal iallefall prøve.......

De lager jo mat som er "sunn", men som jeg ikke kan spise, f.eks ris og kylling med saus, taco, fiskeretter, kjøttretter (søndager er alltid en sånn dag, med en eller annen form for kjøtt,poteter og saus+dessert). Det er vel typiske middagsretter, men alt inneholder ting jeg ikke kan spise
Så spørs det litt hvem som er på jobb og hvem som lager mat, er det de som liker salat er det som regel salat til middag, men salaten er alltid full av ting jeg ikke liker/ikke spiser, så det at salaten blir servert har ikke betydning for meg

Estrella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat