Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-10, 11:28   #17
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo på jobben

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Ja, dere alle har jo rett, men uff, jeg føler meg litt teit når jeg drar frem matboksen med mat..... virker jeg ikke veldig frekk hvis jeg tar med meg min egen mat, når det er noen som står å lager middag til oss?

Hadde sagt fra på forhånd jeg. "Jeg driver for tiden å tester ut lavkarbo for å se om de kan ha innvirkning på min problematiske mage/generelle helse så ikke tenk på meg til middag da jeg vil ta med egen mat "
Noe slikt hadde jeg sagt med et smil. Da er du ikke frekk/sær og det burde ikke være det store grunnlaget for diskusjon

Klart det burde være slik at man skulle kunne drite i hva andre mener i alle situasjoner, men sånn er det nå engang ikke

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat