Sv: Lavkarbo på jobben
Jeg tror du vil slappe mye bedre av på jobb, om du er litt "nesevis" og spiser det du selv trenger. Snill-pike-syndromet står kjapt i veien for at vi synes det er ok å spise det som er bra for oss! Trenger jo ikke være en lengre utredning om lavkarboens fortreffeligheter, men enkelt og greitt at du er en av de som ser ut til ikke å tåle sukker.. Mange årsaker til intoleranser, og jeg, for eksempel, spiser ikke sukker (og stivelse..) fordi jeg blir sur og grinete, trøtt, ustabilt blodsukker, legger på meg, føler meg syk, får tørr og stram hud osv, osv.. Kall det "rensing av kroppen", gjerne noen som tar den. Folk rundt meg kan gjerne si hva de vil, men det er faktisk jeg som best kjenner kroppen min, og det krever jeg at de respekterer.. En pakke pasta skal ikke stå mellom deg og helsen din! Selv om den var kjøpt i beste mening.. Er vel bare å si at det har vist seg at det er flere ting du må være forsiktig med?!? Er vel såpass mye i media om sukkeravhengighet etc., slik at noen i alle fall, har fått det med seg. Greitt å kunne utnytte/benytte noen slike mediaoppslag, tenker jeg