Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-10, 13:40   #34
Karbosara
Seniormedlem

Karbosara sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 58
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Jeg stod stille vektmessig i et halvt år før den begynte å bevege seg nedover. Fulgte ketolysekuren, og opplevde at kroppen min hadde det bra på det kostholdet, så jeg bare holdt meg til den kosten selv om jeg ikke gikk ned i vekt. Var nok frustrert over at det ikke skjedde noe, men etter hvert roet jeg meg med at jeg uansett ikke ville hatt det bedre på det gamle kostholdet mitt, så det var lliksom ikke noe poeng å "gi opp kuren" for min del.

Kolesterolet mitt normaliserte seg, jeg kunne kutte ned på astmamedisinen, og huden min ble mykere, bl.a...så begynte jeg å gå ned i vekt...da gikk jeg ned mine 22kg i løpet av 8 mnd. Nå har jeg holdt vekten i ett år, og har det kjempefint...(beveger meg opp og ned 1 kg)

Håper på å gå ned 5-10 kg til, men er veldig fornøyd med at jeg for første gang i mitt liv har greid å holde vekten såpass lenge...

Ser du har begynt å gå ned i vekt, så da er jo kanskje ting på vei til å løse seg for deg

Ville nå likevel fortelle om min stillstand, i tilfelle det kunne motivere deg litt.
Ser for meg at kroppen måtte "reparere" seg litt først med dette kostholdet, før den gav vektnedgang...nå har jeg både bedre helse og lettere kropp.

Lykke til!

Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat