Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-10, 15:41   #13
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan komme i gang? Kickstart?

Opprinnelig lagt inn av FanteTante, her.

Jeg er ny her. Det finnes flere måter å ønske folk velkommen på. Jeg hadde vel ikke akkurat valgt den som dere valgte.
Det er ikke snakk om å applaudere mine innlegg. Jeg prøvde å komme med et råd til henne som spurte. Som sagt er jeg ny her og har ikke så mye erfaring, men kom med det rådet som jeg selv prøver.

Nå sa jo du at du ikke visste selv hvordan de var, og så blir du fornærmet når du får svar av folk som dessverre har prøvd Xenical? Selv om ikke du spurte etter råd, så fikk du også råd nå. Xenical kan og bør kastes. Jeg har prøvd dem jeg også. Jeg holdt ut i to uker med fettdiaré de første tre dagene mens kroppen vennet seg til pillene og så fettdiaré hvis jeg spiste noe ganske magert (men ikke magert nok). Kalkunpølser var det bare å glemme, det var ikke magert nok med sine 8g fett pr 100g. Så sammenfattet: Det er den største dritten jeg har prøvd, pardon my French.

Men nå ser jeg at du spiser Lindberg, så da er det jo ikke så mye fett. Men tror fortsatt du vil oppleve litt... ubehag. Jeg bæsjet ut flere bukser med oransj, illeluktende diaré da jeg trodde at jeg bare skulle fjerte litt.

Sånne blokkere (inkludert karboblokkere) lager malabsorbsjon i systemet vårt. Vi vil ha naturlig mat og balanse i kroppen.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat