Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-10, 16:12   #86
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Katta på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Er det sånn at katter ikke spiser svinekjøtt? Ikke en eneste kattemat boks eller tørrfor-pakke inneholder svinekjøtt. Det går kun i kylling, and, lam, laks eller okse har jeg inntrykk av.

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg prøvde å gi katta innmat av svin, det ville han så visst ikke ha ...!

Nå har jeg testet ut svin på våre katter. Jeg har testet på 7 katter (5 av våre og 2 som er på fôr), og det går ned på høykant hos alle sammen. Vi har én katt til ("babyen" til lillebror), men han liker seg bare på rommet til lillebror og føler seg langt fra komfortabel nok til å spise nede i leiligheten min. 2 kg frosne nakkekoteletter til 62 kr (tror jeg det var) på Mega. Svin er jo rødt kjøtt også, så kattene får i seg laurinsyre som er så viktig for dem, så jeg er fornøyd og kattene ser også ut til å være fornøyde.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat