Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-10, 16:51   #15
Løvetann
Medlem
 
Løvetann sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Innlegg: 471
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Hvordan komme i gang? Kickstart?

Til FanteTante

Lommelegen skriver om Xenical: "Samtidig som du bruker Xenical, er det anbefalt at du har et kosthold som er variert og sunt, der andelen fett i måltidet ikke skal være mer enn 30%, helst mindre. Maten kan med fordel være fordelt over 3 hovedmåltider (hvor du bruker Xenical), og 2 små mellommåltider (frukt og lignende)"

For de fleste lavkarbo- og ketogene dietter, er det anbefalt med relativt mye fett. Å bruke et middel som suger opp fettet når man går på en fettrik diett, virker da ulogisk?

Om en skal bruke Xenical, ville jeg i utgangspunktet tro at det passet bedre med vanlig kalorireduserte dietter, som f.eks. Grete Roede, i steden for lavkarbo-/ketogene dietter.

Jeg blir veldig nysgjerrig på noe, er det legen din som har anbefalt en kombinasjon av Lindberg-diett og Xenical?

__________________
Skriver om hverdagen min på ketolysekur her: http://fruloevetannsdiett.blogspot.com/



Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat