Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-10, 01:47   #114
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Marsskravletråden til 30+

Hei gjengen! *gå ned på knærne og folde hendene*

Jeg bruker forumet for alt det er verdt, og siden dere er så søte og snille (dere skjønner ikke at jeg smisker nå, nei? *kremt* ) her i 30+, lurer jeg på om det er noen som har silkepapir i farge(r) til overs? Jeg synes nemlig det er supergøy med decoupage, men jeg har ikke råd til å kjøpe så mye silkepapir og slik! Jeg bruker silkepapir når jeg dekorerer glass, og servietter og lignende når jeg dekorerer andre saker..

*klistre på seg store våte øyne og be pent*

Er det noen av dere som har silkepapir eller fine servietter som bare tar plass, og som har veldig lyst til å hjelpe en fattig student? ...Det kan jo hende det kommer noe fint i posten tilbake.... *lokke*

Det er vel tid for å ta vårrengjøringen og hive ut ting man ikke har bruk for, er det ikke?


__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat