Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-10, 07:14   #5
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Et par spm. om kalorier og karber

Opprinnelig lagt inn av charlot, her.

For å få en figur jeg føler meg vel med

Var usikker på om dette var rette stedet å spørre, siden de fleste her har et litt annet utgangspunkt enn meg, men det virker som mange sitter på veldig mye kunnskap. Først og fremst vil jeg klare å stabilisere kostholdet mitt og komme igang med en bra styrketreningsplan, og se hvor langt jeg kommer med det. Selv om jeg er relativt slank er kroppsfettprosenten min høy i forhold til BMI'en, tenker det er resultatet av jojo-slanking, lite trening og lite protein... Så jeg er ute etter et bedre kosthold og en balansert kropp, hovedmålet er ikke å bli slankere, men håper jo virkelig det kan bli en del av resultatet.

Ok. Jeg vil ikke anbefale deg å ligge på et kaloriunderskudd i den forstand at du ikke får spist deg mett! Det er utrolig viktig at du spiser når du er sulten, til du er behagelig mett.
Et lavkarbokosthold er et meget sunt alternativ for de aller aller fleste, og de som ikke opplever noen vektnedgang, kan likevel oppleve at kroppsammensetningen blir bedre, som du selv sier at du har for høy fettprosent, så er dette noe du absolutt kan få bukt med på et lavkarbokosthold, og få, som du sier, en balansert kropp
Men jeg håper du skjønner at lavkarbo ikke er en slankekur! Det er en livsstilsomlegging. .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat