Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-10, 09:51   #28
ada-emilie
Sperret

Medlem siden: Mar 2010
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Alle, ikke bare de med høy forbrenning, kan være "naturlig slanke" vil jeg påstå

Ok, Vettel. Du vil altså vite hvorfor jeg mener alla kan være slanke? Vet du, tanken bare slo hardt ned i meg plutselig og det skjedd uten masse vitenskapelige fakta rundt. Og dette skjedde etter at jeg så ofte leser her inne folk si at de ikke forventer å bli helt slanke og at de derfor setter målet lavere (høyere i kg). Hvis du tenker steinaldermennesker som lever stort sett av fett og protein så tviler jeg sterkt på at noen, uansett kroppstype,hadde tykk kropp. Og nå som alle vi her inne starter med lavkarbodiett ala' de på den tida kan jeg ikke skjønne annet enn at vi alle skulle, på et eller annet tidspunkt, bli slanke. (De som går ut av ketosen og blir der regnes ikke med, selvsagt.) Vi er genetisk ikke designet til fedme. Vi er designet for å lagre for hardere tider,ja, men ikke designet for å forbli tykke. Se på fruktsesongen!. Den er om høsten, ikke hele året rundt. Så vi skal spise oss opp på høsten for en kald vinter og være slanke når sommeren igjen er her.

At noen ikke er enig med overskriften min er betenkelig. Dette var ment som inspirasjon, til en debatt om at det er mulig for alle å bli slanke. Jeg skulle visst ikke lagt inn det med kroppstypene, men heller brukt egne ord, skjønner jeg. Men gjort er gjort og det åsredigere har jeg ikke funnet ut hvordan gjøre. Det var et spontant innfall dette. Det kommer sikkert flere av dem.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat