Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-10, 15:37   #42
ada-emilie
Sperret

Medlem siden: Mar 2010
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Alle, ikke bare de med høy forbrenning, kan være "naturlig slanke" vil jeg påstå

Jeg ville selvsagt ikke presse et sykt/ tynt ideal nedover hodet på noen, men ville si at jeg tror det er mulig å bli slank for alle. Liker nemlig ikke tanken på at noen skal tro de er "lukket ute fra det gode selskap" og ikke kan komme ned i en vekt de vil trives i og ha en kropp de kan like godt som den er. Det var årsaken til at jeg lagde denne tråden.

Om man ikke tror man kan bli slank er det stor fare for at man ikke blir det også, fordi da gjør man ikke det som skal til for å bli det.

Å ha tro på at kroppen vil, om man stoler på den, bli helt frisk og slik den er designet for er viktig. Når vi lytter og følger kroppens behov for aktivitet, hvile, avkobling, søvn, sultsignaler og metthetsignaler vil vi se at den blir fullkommen (ikke sammenlignet med andres kropp men ifølge ens egen genetikk). Når vi bryr oss om kroppen vår slik og ser resultatene av det, blir vi bare enda mer glad i den. Og det påvirker mye.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat