Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-10, 15:37   #52
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Dere som står stille på vekta

Tantrayoga er egentlig så ulikt ashtanga i utøvelse, bare mer repetitivt og langsommere. Jeg har noe oppvarming og tre øvelser som jeg utfører åtte ganger a åtte sekunder, med ca tretti sekunders pustepause mellom. I tillegg har jeg bakt inn litt isometri for armer/skuldre/bryst sin del, for den rutinen jeg gjør (som bare er et kvarter lang ca) tar seg stort sett mest av mage/rygg/mellomgulv som er mitt problemområde med tanke på mye isjias o.l i familien.
Ikke alltid jeg er like flink, men i perioder utfører jeg rutinen min hver dag.

Søvnproblemer har jeg ikke, heller tvert i mot ... Besvimer nærmest før jeg får lagt hodet på puten. Å ha et godt sovehjerte er velsignet, men jeg skulle nok ønske jeg kunne ha hatt en litt klarere overgang mellom våken og søvn. Men det er vel hypothyerosen min som gjør meg så svimete, tror jeg.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat