Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-10, 20:55   #6
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Får dere overflødig hud på lavkarbodiett?

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Ok. Takk. Jeg synes de som går ned mye og får masse hud ekstra skal få refundert utgifter til en skjønnhetsoperasjon på det. Noen som vet om det er mulig?

Jepp, man søker via fastlegen sin. De er blitt mye strengere nå etter nyttår, Aleris (der jeg tok bukplastikken min) har bla. sluttet med omvent t-snitt på statens regning. Jeg fikk det, siden jeg kom til før nyttår. Jeg har et arr helt fra puppene og ned til musa, og igjen fra hofte til hofte. Ikke akkurat lekkert, men magen i seg selv er paddeflat og RÅLEKKER hvis man ser bort fra arret, og jeg er superfornøyd. Har aldri hatt så flat mage før, den er virkelig helt HELT flat, som ei papp-plate, hehe. Operasjonen koster rundt 40.000,- men jeg fikk det dekket.
Man må ha en BMI på maks 28 i det private og 25 i det offentlige, tror jeg, for å komme til. Og så har de litt regler for cm-heng og sånt, men de er ofte strengere i det offentlige enn i det private. Jeg fikk legen min til å henvise meg direkte til Aleris privatsykehus i Oslo, der målte de ikke henget engang, kirurgen bare så på magen min og bestilte time til operasjon. På det offentlige sykehuset her fikk ei venninne av meg avslag på bukplastikk fordi hun manglet 1 cm heng, på øyemål.