Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-10, 22:07   #10
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Får dere overflødig hud på lavkarbodiett?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Det er ikke noe kostholdsfilosofi som er bedre enn andre for å unngå løs hud. Drastisk vekttap medfører øverflødig hud, MEN, det finnes tiltak som kanskje kan forebygge eller hjelpe litt for å ikke få det.

Bl.a drikk mye vann. Vann bevarer elastisiteten i huden. Sørg for god blodsirkulasjon. Få i deg vitaminer og mineraler. Ikke røyk.

IkkeRØYK er viktig ja... Jeg kan omtrent plukke røykere fra ikkerøykere når jeg tar stinga etter operasjoner. Røykere har MYE dårligere grohold enn ikkerøykere! Og da kan man jo lett tenke seg til hvordan det står til sånn ellers med kroppen...