Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-05, 22:22   #3
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Iset

Herregud det er helt tragisk!!!
HVEM er det som bestemmer hva så små barn skal spise? JO FORELDRENE!!!

Er det foreldrene. vel jeg vil heller si samfunnet. foreldre, besteforeldre, naboer, skole, barnehage og ikke minst andre barn. Vi er veldig påvirkelig av andre, og andres dårlige vaner får lett fotfeste dessverre. Jeg skulle gjerne hatt kontroll med hva barna spiser men hva hjelper det når mor i huset ikke er noe bedre enn barna. Jeg prøver å innføre lørdagsgodt men hva hjelper det. overlat hvor en kommer så skal det være kos med kaker eller godterier.
Men jeg er glad myndighetene begynner å se på hva barn i barnehagen får i seg. kanskje dette er starten på en tilbakegående trend slik som med røyking.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat