Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-10, 08:07   #1358
studine:)
Medlem
 
studine:) sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 35
Innlegg: 306
studine:) er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av tua, her.

hei! jeg er ny her på dette forumet. Har gått på eurodiet i 3 uker og var på kontroll i dag. 4 kg ned og 10 cm mindre rundt midjen Jeg begynte på 85 kg og håper jeg skal være nede på 60-tallet til sommeren. Sykepleieren syns det var litt få kg på 3 uker, mente jeg hadde spist for mye salat i forhold til produktene. Min dag har normalt sett ut som 2-3 produkter og 2 salater. er ikke så veldig glad i middagsrettene på eu, så da har jeg heller bare lagd meg salat. hun mente jeg kunne ha doblet kg`ene om jeg hadde spist de 4-5 produktene som jeg egentlig skulle:P pluss selvfølgelig så mye salat som jeg måtte ønske. Jeg får prøve å være flinkere med dette
ellers har jeg vært veldig mett gjennom hele fase 1, sliter nesten med å få ned produktene, er aldri sulten.. andre som har det slikt?
Kjempe glad for at jeg fant dette forumet. Veldig bra å ha andre å dele erfaringer med

Jeg tror det er tull at du kunne doblet. Men klart, om du hadde spist de riktige mengdene så kunne du sikkert gått ned mer. Jeg startet på 83.5 kg og gikk ned til 79.5kg etter 15 dager på fase 1. Greia er vel at du ikke egentlig har vært i fase 1, om du har spist salat med proteiner til middag og lunsj. Har du spist omelettene da? de syntes jeg var ganske greie, om jeg stekte noe løk og tomater og hvitløk til, med en del krydder. Ellers er det ikke viktig HVILKE produkter du spiser, så du kan jo godt spise kjeks til middag... Eller du kan lage salat med ED-pasta? Den er ikke fantastisk god, men da får du det jo i deg! Og ellers er jo salat kjempesmart!

Men 4 kg på 3 uker er uansett et flott resultat!!!=) du skal se det bare blir lettere også! Man skal ikke gå ned for fort heller!

__________________
velkommen til min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32289


[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wzgIBt2/]
studine:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat