Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-10, 10:25   #7
frifuggel
Seniormedlem

frifuggel sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 61
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: EasyLife Mars 2010

Opprinnelig lagt inn av Alfeia, her.

Hei.
Jeg har gått på Easy Life i 8 uker og gått ned 20 kg. ikke skeiet ut en eneste gang!
Men nå på fredag skulle jeg begynne med ett måltid men da startet kampen mot sulten også...... gått helt fint når jeg har gått bare på pulver men nå er det ett marerit.... noen som har erfaringer!? tenker litt på å begynne på ketolyse nå men er redd det blir en dårlig effekt men tror selv det blir en bedre effekt men... anyone?

Selv gikk jeg bare på pulver i et par uker, ble sjuk av det, tror jeg reagerte på melkeproteinene. Men; startet rett på ketolyse da jeg "gikk av" pulveret. Gikk ned litt saktere enn de fleste andre på kurset, men var langt fra den som gikk ned saktest! Går ennå ned, og det kan ikke sies om alle de som startet samtidig med meg..

Det kan hende du vil oppleve stagnasjon i vekttapet en periode, det tar gjerne 3-4 uker før fettforbrenningen er igang. Tålmodighet må til.. Er usikker på om såpass mange uker på pulveret (kaller det ikke diett, har lite med mat å gjøre..) har satt deg på sparebluss, men det er bare en måte å finne ut av det; prøv!

Erfarte selv at kurslederne ble pålagt fra "sentralt hold" å sette litt munnkurv på meg, siden ketogene dietter avviker fra det de selv skal markedsføre.. Hoppet av hele sirkuset forrige måned. Kjenner selv at trim kan jeg drive med, har et mål om løping, men å klore meg fast på et treningssenter x antall ganger pr uke, det er laaangt fra meg.. Trimmer flere timer pr uke enn det var lagt opp til på senteret, men det er 100% lystbetont, gjør det jeg føler for, så mye som jeg kjenner jeg trenger for å trives. Og resultatene skal jeg holde på, og være istand til å vedlikeholde, uten å kjøpe meg kort på treningssenter.. Det meste jeg gjør er gratis, forutenom svømming, men snart er det såpass isfritt at det blir gratis, det også Lykke til!