Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-10, 13:27   #57
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Alle, ikke bare de med høy forbrenning, kan være "naturlig slanke" vil jeg påstå

Opprinnelig lagt inn av Imp, her.

Bare en liten parentes: Man vet at amming beskytter mot overvekt, så når du ikke ble ammet og moren din i tillegg tynnet ut morsmelkerstatningen, er det kanskje ikke så rart at du ikke fikk det samme utgangspunktet som mange andre, selv om gener også spiller inn.

Og helt utrolig at man skulle slanke en 3 mnd gammel baby....og de der vektkurvene er helt høl i hue spør du meg, de individuelle forskjellene er store!

Sorry, baby! Kjøper ikke helt den ammeteorien i denne sammenheng!
Snuppa mi ble ammet til hun var 20 måneder og hun er ikke akkurat av de småspiste. Hun er ikke overvektig, enda, men alle som ser henne i bare trusa ser at hun nok alltid må passe på hva hun spiser, hun også!!!

Altså, da jeg var på ultralyd 2 uker før termin, ble legen bekymret over magestørrelsen på babyen. Den lå langt utenfor kurven!
Så spurte jeg om kjønn, og han sa det var en jente! Fortalte han at alle kvinner i min biologiske familie har mage, selv de få som er slanke. Da var det ikke noe problem med magen hennes likevel!

Ja, disse kurvene er meget veiledende! Jeg var for feit og broren min for lang!!!