Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-10, 14:01   #58
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Alle, ikke bare de med høy forbrenning, kan være "naturlig slanke" vil jeg påstå

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Sorry, baby! Kjøper ikke helt den ammeteorien i denne sammenheng!

Ren statistikk sier faktisk at barn som blir ammet i 6mndr og siden delammet en stund har mindre sjans for overvekt senere i livet. Det betyr ikke at alle som blir ammet ikke kan bli overvektige! Dette er ikke Imp sin teori, men en statistikk som sier så. Den sier også at de barna har mindre sjans for dia. 2.

Jeg ble ikke ammet, men har ikke tro på at min overvekt skyldes at jeg fikk MME som baby, snarere det at jeg i 6 årsalderen var undervektig og fikk beskjed fra HS å spise akkurat hva jeg ville, hun foreslo mariekjeks og fiskeboller... Hvilket jeg åt i mengder.. Brød åt jeg lite av, jeg åt knekkebrød med muggsost og dessverre massevis av mariekjeks.. Fra å være sykelig undervektig gikk jeg til overvektig i løpet av få år. Da jeg var 10år hadde jeg skikkelige bilringer på magen, ikke en valk, men en skikkelig valk.. Jeg ble overvektig pga for mye billige karbohydrater.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat