Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye
Opprinnelig lagt inn av Ivett, her.
Hei!
Ville bare presentere meg.
Jeg har snoka en del rundt her en stund, men bestemte meg for å registrere meg i dag.
Jeg er ei jente på slutten av 20 åra, har så langt jeg kan huske vrt overvektig.
Jeg startet med en form for lavkarbo 7 januar, som etterhvert utviklet seg til Ketolyse.
Aner ikke hva jeg veide da jeg startet 7 januar (angrer nå på at jeg ikke veide meg, men hadde skrekk for vekta, hadde sikkert ikke veid meg siden jeg var 12 år.)
Jeg begynte endelig å veie meg 25 januar, vekta viste 125,4 kg (er ca.169 høy).
Har vrt en del opp og ned denne perioden. Har gjort en del forandinger de siste ukene.
Har nå den siste uken kutta ut ost og fløte, noe jeg tror har hjulpet meg en del.
I dag veide jeg meg og vekta viste akkurat 115 kg, det vil si jeg har gått ned 10,4 kg på 2 mnd. vet ikke om det er for lite, for mye, eller bare normalt? 
Sånn egentlig føler jeg ikke at jeg seg noe foranding? kanksje litt ved halsen min?
men tenkte jeg skulle prøve en av buksene mine i dag, da jeg ikke har gått med busker siden i fjord sommer pga. den nye trenden med leggings.
Håper jeg ser forandingen der 
Jeg har som første delmål å gå ned til 99,9 kg. hehehe må ned 15,1 kg til for å komme dit.
Har nok en lang vei å gå fremdeles, noen ganger ser det mørk ut... men skal klare det!
Velkommen og gratulerer med en fantastisk nedgang. 10,4 kg skal du være stolt over å ha gått ned. Det skal du nok kunne kjenne på buksene dine. Lykke til videre. 
Journalen
|