Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-10, 21:43   #16
Heksa
Medlem

Heksa sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Heksa er på en erverdig vei

Sv: Overvektig tenåring

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Nå har jeg lest tusenvis av innlegg på denne lavkarbosiden og har ikke snøring i det hele tatt hvem dette er snakk om... Så denne anklagen synes jeg var litt overdrevet...

Hvor har jeg kommet med anklager? Jeg sa at jeg håpet at hun hadde anonymisert jenta og at jeg synes det kom fram mange detaljer rundt familien slik at familien (dersom den ikke var anonymisert) var svært lett identifiserbar. Når man oppgir kjønn, alder, antall søsken, vektproblematikk, annen type helseproblematikk, detaljer rundt foreldre og oppvekst, flytting fra en oppgitt landsdel til en annen oppgitt landsdel osv. på et forum med ganske mange mennesker så skal det ikke så mye til for at noen vet hvem det er snakk om - og at vedkommede får vite hva som har blitt skrevet. Jeg synes det er etisk ugreit å spekulere samt utlevere såpass mye rundt andre mennesker i nettverket sitt på helt åpent nett. Det er det fullt lovlig å være uenig i. Nå har jo hovedinnlegger sagt at hun anonymiserte, så da er det jo greit.

Heksa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF og lavkarbo i varierende grad Svar med sitat