Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-10, 21:56   #19
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Overvektig tenåring

Opprinnelig lagt inn av Heksa, her.

Så fordi du (som en av 18 000 registrerte medlemmer som har tilgang til denne tråden, i tillegg til alle som følger med på forumet som uregistrert) ikke visste hvem det var, så er det usannsynlig at noen andre gjør det? Jeg har frekventert forum i noen år, og jeg har gjenkjent overraskende mange på mindre opplysninger enn det som framkom her. Det var detaljrikdommen jeg ga tilbakemelding på. Ikke at problemstillingen ble tatt opp.

For å klaregjøre: det var ikke ment som en anklage, men et vennlig råd. Hvis jeg ga inntrykk av å anklage så beklager jeg. Det var ikke meningen.

I sånne tilfeller sender man heller en pm... og ikke gjør andre på nettet obs om at her er det mye privat snusk å fråtse i!