Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-10, 10:33   #54
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vi som ikke går ned i vekt ...

Jeg sto stille i tre år etter et vekttap på nesten tjue kg, og med fortsatt en overvekt på nesten femten. Så jeg er nok der Karbosara er, hva er alternativet? Jeg har aldri vurdert å gi opp.
For min del var problemet medisinsk, og jeg har nå blitt satt på metformin, og etter fire måneders opptrapping (stygge oppstartsbieffekter), og en drøy måned på full dose så går endelig (ENDELIG ) vekta nedover igjen.
Ja, og i tillegg, en av mine største partystoppere er for lite mat. I tillegg tåler jeg ikke meieriprodukter. Jeg kan heller ikke sprekke. Bare en liten minisprekk på f.eks brødmat har ganske langvarige konsekvenser for meg.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat